ZPĚT

Úskalí zadávání veřejných zakázek ve zdravotnictví

Lektor:
Mgr. Kateřina Koláčková
Mgr. Alena Ševčíková
Datum: 18.10.2022
Délka: 06:00 hod (09:00 - 15:00)
Forma: Školení
Úroveň: Středně pokročilý
Určeno pro: Zadavatele
Mgr. Kateřina Koláčková
Mgr. Kateřina Koláčková

Lektorka Kateřina Koláčková se více než 18 let věnuje ve společnosti OTIDEA komplexní administraci zadávacích řízení a poradenství v oblasti veřejných zakázek. V roce 2015 se stala ředitelkou poradenské společnosti OTIDEA.

Pravidelně přednáší na odborných konferencích, seminářích a účastní se veřejných diskuzí k zákonu. Souhrnná hodnota jí realizovaných projektů je v řádech úctyhodných stovek miliard korun.

Mezi její referenční klienty patří Senát ČR, Úřad vlády ČR, ale především města a obce. 

Kateřina Koláčková je nejpovolanější lektor díky své rozsáhlé praxi se schopností vysvětlit nejsložitější problematiku v oblasti veřejných zakázek laikům i profesionálům.

Její školení jsou vedená poutavou formou bez zbytečných výkladů paragrafů - probíranou látku vysvětluje na praktických příkladech ze své praxe.

Mgr. Alena Ševčíková
Mgr. Alena Ševčíková

Pracuje v Nemocnici Nové Město na Moravě na pozici vedoucí oddělení nákupu a veřejných zakázek. Za dobu svého téměř desetiletého působení v oblasti zadávání veřejných zakázek realizovala několik stovek zadávacích řízení, zkušenosti má jak s veřejnými zakázkami malého rozsahu, tak i s veřejnými zakázkami podle zákona o veřejných zakázkách a veřejnými zakázkami financovanými z fondů Evropské unie. Ve svém oboru se specializuje na využívání e-aukcí jako prostředků pro hodnocení nabídek zejména s hodnocením kvality a nejen o této problematice pravidelně přednáší a poskytuje konzultace. V roce 2014 získala cenu FSA (Fair Sourcing Award), určenou pro nejvýznamnější osobnosti v oboru, kterou uděluje Asociace poskytovatelů a uživatelů elektronických nástrojů pro výběrová řízení a elektronické aukce (APUeN).

Rozsah a náplň

  • Stanovení předpokládané hodnoty 
    • Co vše musím sečíst dohromady
    • Jak identifikovat pravidelné nákupy
  • Předběžná tržní konzultace x průzkum trhu
    • Jaký je rozdíl mezi předběžnou tržní konzultaci a průzkumem trhu
    • Náležitosti předběžné tržní konzultace
    • Způsoby vedení předběžné tržní konzultace – (ústní – samostatně, ústní společně, písemná, online atd.)
  • Stanovení zadávacích podmínek
    • Jak nastavit přiměřenou kvalifikaci
    • Zohlednění odpovědného zadávání v rámci zakázky
    • Možnosti hodnocení jinak než na cenu
  • Posouzení nabídek
    • Kdy a v jakém rozsahu mohu využít § 46 a kdy se jedná už o změnu nabídky
  • Ukončení zadávacího řízení aneb na co nezapomenout
  • Oblíbené otázky ze strany poskytovatelů dotace

Cíl

Nákupy v oblasti zdravotnické techniky a služby v této oblasti mají svá určitá specifika. Podíváme se společně na praktické zkušenosti, proč je vhodné realizovat předběžnou tržní konzultaci, jak moc je důležitý průzkum trhu. Co sčítat či dělit v rámci jednotlivých zakázek. V neposlední řadě budou připojeny zkušenosti s dotačními zakázkami. Školení je vedeno dvěma zkušenými lektorkami, které zadávají zakázky v této oblasti již několik let. Po celou dobu školení je možné pokládat otázky a řešit konkrétní problémy při zadávání veřejných zakázek. 

Místo konání

Hotel Olšanka

Táboritská 1000/23, Praha 3 - Žižkov

Zastávka tramvaje č. 5, 9, 15, 26 - Olšanské náměstí
Zastávka metra A - Flora

Cena:
3 500,00 Kč
+ 21% DPH
4 235,00 Kč s DPH

Organizační zajištění, náklady lektora, materiály pro účastníky, občerstvení

Otidea vzdělávání

Školení na míru

Sestavte si školení, které bude odpovídat Vašim představám. Zrealizujeme jej pro Vás na klíč.

Zjistit více