KONFERENCE ELEKTRONICKÉ NÁSTROJE VE VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH

3. dubna 2014 08:30-14:00 hod
Forma Konference
Datum 3. dubna 2014
Délka 1 den (08:30 - 14:00 hod.)
Úroveň Středně pokročilý
Určeno pro Pro všechny, kteří se chtějí dozvědět aktuální změny, novinky a výhled v rámci elektronických nástrojů a elektronizace veřejné správy.

Cíl

Cílem II. ročníku konference je seznámit veřejnou správu i soukromý sektor s aktuálními změnami a připravovanými novinkami v oblasti elektronizace. Zaměříme se na spuštění Národního elektronického nástroje a jeho funkcionality. Pohovoříme o tom, jak fungují a co nového umožňují e-tržiště a e-aukce. Srovnáme jejich fungování a správu v letech 2012 a 2013. Probereme osud profilů a zveřejňování na nich. Zastavíme se u problematiky centrálního úložiště smluv. Zmíníme, v jaké fázi je elektronizace přezkumných řízení ÚOHS. Nastíníme další procesy digitalizace, spisové služby, registrů a archivace ve státní správě. Porovnáme model fungování e-tržišť v ČR a e-tržiště v SR.

Konferencí bude provázet PhDr. Jakub Železný z České televize.

V ceně je zahrnuto

Podkladové materiály a občerstvení.
Rozsah a náplň
  • Spuštění Národního elektronického nástroje (RNDr. Jiří Svoboda, MMR ČR)
  • Zveřejňování na profilech a další výhled (RNDr. Eva Vízdalová, MMR ČR)
  • Registr smluv (Mgr. Jan Farský, poslanec Parlamentu ČR, starosta města Semily)
  • Zhodnocení užívání a správy e-tržišť (Ing. Marek Grill, MMR ČR)
  • Elektronické tržiště TENDERMARKET v praxi po dvouletém fungování (Ing. Zbyněk Miklík, TENDERMARKET)
  • Zhodnocení e-tržišť za rok 2013 v porovnání s rokem 2012 (Mgr. Lucie Žilková, OTIDEA)
  • Slovenské trhovisko (Mgr. Tatiana Behrová, expert na verejné obstarávanie, Slovensko)
  • Vývoj a trendy města a e-Aukce (Milan Kaplan, NAR marketing)
  • E-aukce a elektronitace zadávacího řízení VZ - předpoklady, provoz, výsledky (Ing. Jan Havlík, MPA, tajemník MěÚ Žďár nad Sázavou)
  • ICZ VEZA - nástroj pro podporu zadávání veřejných zakázek, určený pro samosprávu (Ing. Jiří Votruba, RNDr. Jitka Pankrácová, ICZ)
  • Elektronické nákupní procesy (Mgr. Milena Machová, APUeN)
  • Dynamické nákupní systémy (JUDr. Michaela Poremská, Ph.D., LL.M.,specialista na elektronické zadávání)
  • Nová spisová vyhláška (Ing. Martina Macek, MV ČR)
  • e-Government 2014+ (Mgr. Bohdan Urban, MV ČR)

Partneři konference

                           










Místo konání

Zastávka autobusů č. 118, 193, 124, 170, 205 – Na Strži. Metro „C“ - Budějovická.

KONFERENCE ELEKTRONICKÉ NÁSTROJE VE VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH
Celkem 3 900 Kč (s DPH)

Partneři

Více